środa, 30 października 2013

Motywacja w środku tygodnia!

 Każdego motywuje coś innego, jednych fajny cytat, innych zdjęcie wysportowanej sylwetki. Jak dla mnie motywacją do zdrowego trybu życia jest tak naprawdę zdrowie, to że dzięki temu, że zdrowo się odżywiam i ćwiczę jestem zdrowa. Tak naprawdę zdrowie fizyczne i psychiczne a co za tym idzie pełna akceptacja samego siebie są dla mnie najważniejsze. Dzięki temu można się cieszyć pełnią życia.





Nie warto porównywać się do innych tylko znaleźć swoją własną drogę i sposób na to by mieć zdrowe ciało i zdrową duszę. Dlatego ja też wolę słowne motywację niż oglądanie zdjęć innych.










2 komentarze:

  1. potrzebuję więcej motywacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę tak samo. Dla mnie najważniejsze jest zdrowie i dobra kondycja. To daje nam zadowolenie z siebie i siłę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...