czwartek, 27 czerwca 2013

Detoks z zielonym koktajlem ze szpinaku i jarmużu


Jak dla mnie najbardziej skutecznym sposobem by dostarczyć sobie dużej dawki witamin i minerałów jest przygotowywanie pysznych smoothies. Smoothies i koktajle, które odkryłam w tym roku są mieszanką zielonych warzyw i owoców. Poprostu uwielbiam je. 
Zielone napoje uzyskują piękne żywe kolory z chlorofilu, który jest we wszystkich warzywach liściastych, takich jak szpinak, kapusta włoska, selera i sałaty. Taki koktajl oczyszcza organizm ze szkodliwych toksyn, dotlenia krew i zwiększa poziom energii. Jest naprawdę pyszny!



Dziś przygotowałam sobie koktajl na bazie szpinaku i jarmużu.

Składniki:

1/2 szklanki wody
1 filiżanka świeżego szpinaku
1 filiżanka świeżego jarmużu
pół melona
1 jabłko
sok z 1 cytryny
opcjonalnie można dodać 1 łyżkę lnu
opcjonalnie posiekana kolendra i natka pietruszki

Sposób przygotowania:

1. Dodać wodę jarmuż i szpinak do blendera i zmiksować na niskich obrotach 
2. Dodać pokrojonego melona i jabłko i zmiksować na wysokich obrotach
3. Dodać kolendrę i pietruszkę  i sok z cytryny


2 komentarze:

  1. Ze szpinaku jeszcze nie robiłam... Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, wygląda pięknie. Ten zielony kolor mnie zachwyca :) inspirujące zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...