środa, 5 czerwca 2013

Motywacja w środku tygodnia!

Witajcie Kochani!

Mam nadzieje, że pomimo niezbyt ładnej pogody tydzień miaja Wam w dobrych nastrojach i nie przestajecie życ zdrowo, w harmonii z duchem i ciałem.
Oto kilka moich ulubionch cytatów z tego tygodnia, które mnie zainspirowały i dodają mi siły w codziennym życiu.





http://weheartit.com/entry/63445082

Mam nadzieję, że będziecie mieć dzieki nim udane dni, wytrwacie jakoś do weekendu i będziecie cieszyć się wolnym czasem. Ja zamierzam resztę tygodni spędzić z jogą, dobrą książką i relaksacyjną muzyką.

5 komentarzy:

  1. joga tak, ale książka dopiero po sesji:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Takie uspokajające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja książka (GOT) niestety musi poczekać do końca sesji :/ Ojj a zdecydowanie wolałabym poczytać coś ciekawego..

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze motto super.. daleko mi jeszcze do takiej harmonii.. Od dawna ćwiczysz joge? Ja ostatnio troche ją odstawiłam na rzecz innych form ruchu, ale chyba do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularnie kilka razy w tygodniu to ćwicze od początku tego roku. Naprawdę widze efekty i polecam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...