środa, 24 kwietnia 2013

30 dni z sałatkami. Dzień 7 - Sałatka białkowa z wędzonym łososiem

Uwielbiam łososia i mogę go jeść niemal, że codziennie. Nie mogło więc i zabraknąć w moim cyklu sałatkowym sałatek z łososiem. Dziś sałatka z wędzonym łososiem i jajkami. Można ją jeść oddzielnie albo też nałożyć na kanapki. Ja preferuję oddzielnie. Jeśli chcecie trochę podkręcić swój metabolizm i zjeść solidny białkowy posiłek myślę, że będzie ona idealnym rozwiązaniem.



Składniki 
na jedną porcję:

        100g wędzonego łososia

2 ugotowane jajka
opakowanie serka wiejskiego
szczypiorek
sól, pieprz i ulubione zioła




Sposób przygotowania:

1. Łososia i jajka pokroić na drobne kawałki.
2. Dodajemy twarożek i posiekany drobno szczypiorek
3 . Doprawiamy solą, pieprzem i ziołami do smaku i wszystko mieszamy.

3 komentarze:

  1. Wszystkie składniki mam w lodówce!
    Chyba wiem co będzie moim śniadaniem jutro lub w piątek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jem na śniadanie tę sałatkę. W życiu nie przypuszczałabym, że łosoś może się tak dobrze łączyć z serkiem wiejskim!
    Po prostu niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie. Ja tez ja uwielbiam i tez jest to moje sniadanie. Pozniej wogole nie mam ochoty na slodycze i niezdrowe przekaski. Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...