sobota, 21 września 2013

Fantastyczne kapelusze i czapki na sezon jesionno-zimowy 2013/2014


Wielkimi krokami zbliża się jesień! Mimo, że zaczynają się dni pochmurne, zimne i deszczowe to jedną z rzeczy, którą lubię o tej porze roku jest to, że można nosić różne fajne oddatki tj. rękawiczki, apaszki, szaliki a także czapki i kapelusze. Dzięki fajnym dodatkom możemy urozmaicić jesienne outfity bez jakiegoś większego wysiłku. Jak dla mnie takim idealnym dodatkiem są nakrycia głowy.
Uwielbiam różnego rodzaju czapki, czapeczki oraz stylowe i szykowne kapelusze.
Poniżej kilka fajnych propozycji na sezon jesionno-ziomwy 2013/2014.






Asos, £8.00
SIMPLE 169.90 PLN
ZARA 99.90 PLN
MANGO 69.00 PLN







Asos, £30.00

ZARA 79.90 PLN
SIMPLE 169.90 PLN


Asos, £35.00


Top Shop, £25.00
ZARA 49.90 PLN
Co o nich sądzicie? Jakie są Wasze ulubione jesienno-zimowe dodatki? Podzielcie się nimi!




6 komentarzy:

  1. ja lubię jasne "berety" z grubej włóczki, aczkolwiek ten zielony kapelusz z Simple też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie on podoba i chyba sie skusze:)i koniecznie na czapke z ostatniego zdjecia...

      Usuń
  2. Dla mnie najlepsza jest ta z numerem 4:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kapelusze :) Ale zastanawiam się, czy byłabym na tyle odważna, żeby wyjść w takim na miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza fajna, takie kocie uszka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...