środa, 25 września 2013

Kilka sztuczek by schudnąć


Dzisiaj chciałam się podzielić  kilkoma trikami, które pozwalają schudnąć. Jestem wielką zwolenniczką ruchu i zdrowego odżywiania , ale czasami małe sztuczki też mi są przydatne zwłaszcza te, które pozwolą zmniejszyć zawratość kalorii, soli  i tłuszczu. Gotowi ? No to zaczynamy ...




5 sztuczek by schudnąć

1) Zmieniam pikantne sosy na pieprz i zioła
Hmm ... kto nie lubi sosów? Dodają każdemu daniu mnóstwa smaku. Niestety, łyżeczka takiego sosu może pokryć nawet 10 procent zalecanej dziennej dawki soli . Według badań, ludzie, którzy jedzą posiłki o wysokiej zawartości soli zyskują na wadze więcej niż ci, którzy spożywają niskosodowej wersje tych samych dań. Roziązanie ? Spróbujcie świeżo mielonej papryki, pieprzu i pieprzu cayenne! A jeśli nie macie ochoty na ostre smaki stosujcie dużo ziół- nic tak nie nada smaku potrawom jak świeża bazylia, oregano, pietruszka czy tymianek.

2) Jem białko na śniadanie
Wszyscy wiemy , że pomijanie śniadania jest niezdrowe , a nawet może prowadzić do przyrostu masy ciała. Najlpesz na śniadanie są produkty białkowe, pozwalają one bowiem utrzymać uczucie sytości na bardzo długo. Ja uwielbiam twarożek, jajko na półtwardo, omlet I owsiankę

3) Myję zęby od razu po kolacji
Udowodniono,że właśnie wieczorami najczęściej podjadamy I przejadamy się.nocy jest najczęściej czas na ludzi do przejadania się. Myjcie więc zęby tuż po kolacji ! Będziecie chcieli utrzymać świeży oddech i uniknąć ponownego szczotkowania!

4) Wybieram do picia wodę mineralną
Pamiętajcie woda jest naszym przyjacielem. Woda nawilża nasz organizm i przez cały dzień, i popijając ją małymi łyczkami przez cały dzień będziecie czucć się pełniejsi. Ludzie, którzy piją wodę przed posiłkami zjadają 75 mniej kalorii podczas posiłku!
A jeśli chcecie jeszcze więcej korzyści dla zdrowi , spróbujcie pić szklankę ciepłej wody z cytryną jako pierwszą rzecz rano i tuż przed pójściem do łóżka. To naprawdę działa.



5) Spię 8 godzin
Kiedy jesteście pozbawieni snu, wasz organizm produkuje więcej hormonów stresu , które mogą zwiększyć apetyt. Ludzie, którzy śpią siedem do ośmiu godzin na dobę, są szczuplejsze od tych, którzy śpią tylko pięć do sześciu godzin ,

I pamiętajcie – w tych sztuczkach nie chodzi tylko o odchudzanie i dążenie do  jakiegoś ideału. Chodzi o to by zdrowo żyć i zdrowo jeść. Tak naprawdę w zdrowym odżywianiu ważne jest, aby dbać o nasz organism. Ważne jest by żyć tak aby dobrze traktować nasze ciało. Przypomijcie sobie czy rzeczywiście dobrze się czujecie jak się tak bardzo objecie albo jak  jecie tłusto i niezdrowo.

Czy kiedykolwiek stosowaliście powyższe triki by zachować szczupła syletkę, by jeśćzdrowiej bez tłuszczu i soli? A może macie  własne spsoby? Podzielcie się nimi ze mną!

9 komentarzy:

  1. białko na kolacje, śniadanie powinno być bardziej energetyczne, takie jest moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare dobre ''triki'',a potrafią zdziałać cuda:) Polecam również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 8h snu jest niezdrowe. Wtedy budzimy się w fazie REM!
    Najzdrowszy czas snu to 5,5-6,5h!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, kiedy ja śpię około 5-6 godzin to umieram z niewyspania. sądzę że to kwestia indywidualna.

      Usuń
    2. Tez tak mysle. W moim przypadku wiem ze 8 godzin to jest najlepiej. Wtedy czuje sie wypoczeta a i dodatkowo nie mam zadnych workow pod oczyma:)

      Usuń
  4. Z tym myciem zębów po kolacji (a nawet po posiłku) to święta prawda. po pierwsze po umyciu jedzenie już tak nie smakuje, a po drugie to rodzaj sygnału dla mózgu "zęby umyte, to już nie jemy"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię dania na ostro, więc miałabym problem, aby do tych sztuczek się zastosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też najważniejsze jest picie wody (w zimie piję ciepłą wodę unikam zimnej, bo wychładza organizm), duuużo snu, 6,5 godziny to dla mnie zdecydowanie za mało (teraz były wakacje więc nie musiałam nastawiać budzika, także mój organizm sam się budził, ale w czasie roku akademickiego staram się wyliczyć tak, żeby faktycznie budzik wyrywał mnie ze snu w fazie REM:)). Do tego polecam zupy-kremy, albo takie z dodatkiem kaszy czy soczewicy, ciepłe rozgrzewające idealne na jesień i zimę. No i niezawodna owsianka na śniadanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moja sztuczka polegała na tym, że oprócz stosowania ćwiczeń i diety, zaczęłam też przyjmować taki preparat naturalny figura extraslim, który przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Wcześniej się katowałam, a efektów nie było, a teraz jestem chudsza o 6kg :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...