poniedziałek, 25 lutego 2013

Śniadanie nie szukaj wymówki by go nie jeść! Nie warto...

Nie wyobrażam sobie, bym mogła wyjść z domu bez śniadania. Dla mnie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Dostarcza mi ono energii niemal, że na cały dzień.


Nie warto omijać śniadania, bo zwiększa ono przemianę materii, podkręca nasz metabolizm co jest niezwykle ważne, gdy chcemy zdrowo i skutecznie schudnąć. Lepiej zrezygnować jest z kolacji, ale śniadania nigdy nie warto omijać. Naukowcy z Uniwersytu w Massechusstes udowodnili, że ludzie którzy nie jedzą śniadań częściej są otyli i ulegają złym nawykom żywieniowym w ciągu dnia, jedzą o 40% więcej słodyczy, piją więcej gazowanych napojów, jedzą mniej warzyw i owoców niż ci którzy jedzą śniadania.
Nie mam czasu, wolę dłużej pospać, nie jestem głodna rano, odchudzam się - jak dla mnie te wymówki, by nie zjeść śniadania nie są przekonujące.

Owsianka, jajko czy jajecznica, koktajl mleczno-owocowy, kanapki z chlebem pełnoziarnistym i twarożkiem z rzodkiewką to moje ulubione śniadanka i wcale nie potrzeba nie wiadomo jak dużo czasu by je przygotować.







 A Wy co jecie  na śniadanie?

3 komentarze:

  1. też nie wyobrażam sobie nie zjeść rano śniadanka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święte słowa :) Bez śniadania nie ma co wychodzić z domu :) W sumie kolacji też bym nie odstawiał lepiej zjeść po prostu lekką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziwię się osobą, które nie jedzą rano śniadania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...