wtorek, 5 lutego 2013

Wtorek z jogą - niezbędnik jogina



Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o jogę i ćwiczę ją dopiero od kilku tygodni. Natomiast kiedy pierwszy raz miałam iść na zajęcia czułam się trochę zestresowana a to dlatego, że nie wiedziałam czego mam się spodziewać, co powinnam przynieść, jaki strój założyć, co będzie jęsli wszyscy będą widzieli jak wykonywać te wszystkie dziwnie brzmiące pozy, o których nic nie wiem.

Oczywiście nie jestem tutaj ekspertem, ale oto moja lista 5 niezbędnych rzeczy, które mogą się przydać początkującemu joginowi.

1) Mata do ćwiczeń





2) Wygodny top
3) Wygodne spodnie 
4) Klocki do jogi   pomocne w utrzymaniu równowagi i wyciągnięcia ciała w poszczególnych pozycjach









5) Lektury   nie wiem jak wy, ale ja zawsze lubię poczytać i pogłębić swoją wiedzę na temat nowych nieznanych mi dziedzin. Ja polecam ksiązkę Abigail Ellsworth "Anatomia Jogi. Atlas ćwiczeń" 



2 komentarze:

  1. Super post :) Mi się właśnie marzy, żeby zacząć ćwiczyć jogę, ale obawiam się pójść na zajęcia, że nie będę wiedziała co robić i nie będę umiała wykonać tych wszystkich pozycji, a nie jestem za bardzo wygimnastykowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz się czego obawiać, bo każdy nauczyciel jak wie, że jest nowa osoba na zajęciach wszystko bardzo dokładnie tłumaczy i wbrew pozorom nie chodzą tam tylko osoby zaawansowane (no chyba, że w opisie zajęć jest wyraźnie napisane).
    Jak dla mnie warto było się przełamać i pójść. Jak dla mnie to są najlepsze ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...