wtorek, 13 sierpnia 2013

Chrupiące talarki z cukinii z łososiem

W tym roku cukinia niewątpliwie króluje na moim talerzu. Dziś przedstawiam Wam kolejny sposób jej podania. Jeśli więc szukacie pomysłu na zdrową przekąskę to oto on.

Chrupiące talarki z cukinii z łososiem


Składniki na 4 porcje:

 3-4 cukienie
serek filadelfia
    150 g wędzonego łososia
2 łyżki grubo mielonego pieprzu
sól i pieprz do smaku
natka pietruszki lub kolendry


Sposób przygotowania:

1. Cukinie kroimy na talarki, układamy na talerzu i delikatnie solimy i pieprzymy
2. Każdy talarek smarujemy serkiem filadelfia ja wybrałam wersję z chilli
3. Na posmarowne talarki kładziemy kawałki łososia
4.  Wszystko dekorujemy świeżą pietruszką lub kolendrą


5 komentarzy:

  1. U mnie w tym roku tam samo króluje cukinia, mam jej pełno na działce także wykorzystuje ją ile się da :) A Twoja przekąska bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja przekąska kojarzy mi się z takimi małymi kanapeczkami na imprezy. Tyle, że jest zdrowsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łosoś i philadelphia to połączenie idealne, a do tego cukinia... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...