piątek, 9 sierpnia 2013

Zdrowe i Dietetyczne Chipsy czyli Chipsy z Jarmużu

Jak Wami mija piątkowy wieczór? Jakie macie plany? Ja dzisiejszy wieczór zamierzam spędzić filmowo, z filmami z Audrey Hepburn. Po raz kolejny obejrzę "Śniadanie u Tiffaniego" i moje ulubione "Rzymskie wakacje", dzięki którym chociaż na chwile będę mogła pzrenieść się do Rzymu:)

A skoro filmy, to zawsze jest ochota, żeby coś pochrupać, coś przegryzać i podjeść. Żeby było dietetycznie to polecam Wam, byście spróbowali tych super dietetycznych chipsów...Tak dietetycznych chipsów. Wydawałoby się, że to niemozliwe aby chipsy były dietetyczne. Ale jeśli weźmiemy jarmuż, skropimy go lekko oliwą, lekko posolimy i włożymy na 20-25 minut do piekarnika to otrzymamy zdrowe, niskokaloryczne chipsy.
Smacznego i miłego wieczoru!




Składniki na 2 porcje:

 100-200g świeżego jarmużu
1-2 łyżki oliwy z oliwek
sól, do smaku
mielone chilli do posypanie - wersja pikantna




Sposób przygotowania:

1. Piekarnik nagrzewamy do temperatury 180 stopni.
2. Na blasze układamy jarmuż, skrapiamy oliwą z oliwek i solimy, ewetualnie posypujemy chilli
3. Pieczmy ok. 25 minut pamiętając by w połowie czasu obrócić na drugą stronę


3 komentarze:

  1. Z szynki i pomidorów już robiłam,ale z jarmużu jeszcze nie słyszałam:)

    Warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam chipsy z pietruszki (korzeń) tylko trzeba trafić na dobrą, słodkawą ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...